Recomandari

joi, 29 octombrie 2015

Propoziţii secundare cu "sau"

Propoziţii secundare cu "sau"






Romana
Germana


Nu ştiu dacă mă iubeşte.
Ich weiß nicht, ob er mich liebt.


Nu ştiu dacă se întoarce.
Ich weiß nicht, ob er zurückkommt.


Nu ştiu dacă mă sună.
Ich weiß nicht, ob er mich anruft.


Oare mă iubeşte?
Ob er mich wohl liebt?


Oare vine înapoi?
Ob er wohl zurückkommt?


Oare mă sună?
Ob er mich wohl anruft?


Mă întreb dacă se gândeşte la mine.
Ich frage mich, ob er an mich denkt.


Mă întreb dacă are pe altcineva.
Ich frage mich, ob er eine andere hat.


Mă întreb dacă minte.
Ich frage mich, ob er lügt.


Oare se gândeşte la mine?
Ob er wohl an mich denkt?


Oare are pe altcineva?
Ob er wohl eine andere hat?


Oare spune adevărul?
Ob er wohl die Wahrheit sagt?


Mă îndoiesc că mă place cu adevărat.
Ich zweifele, ob er mich wirklich mag.


Mă îndoiesc că îmi scrie.
Ich zweifele, ob er mir schreibt.


Mă îndoiesc că se însoară cu mine.
Ich zweifele, ob er mich heiratet.


Oare mă place cu adevărat?
Ob er mich wohl wirklich mag?


Oare îmi scrie?
Ob er mir wohl schreibt?


Oare se însoară cu mine?
Ob er mich wohl heiratet?








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu