Recomandari

luni, 12 octombrie 2015

A avea nevoie

A avea nevoie ...






Romana
Germana


Am nevoie de un pat.
Ich brauche ein Bett.


Vreau să dorm.
Ich will schlafen.


Aveţi aici un pat?
Gibt es hier ein Bett?


Am nevoie de o lampă.
Ich brauche eine Lampe.


Vreau să citesc.
Ich will lesen.


Aveţi aici o lampă?
Gibt es hier eine Lampe?


Am nevoie de un telefon.
Ich brauche ein Telefon.


Vreau să dau un telefon.
Ich will telefonieren.


Aveţi aici un telefon?
Gibt es hier ein Telefon?


Am nevoie de o cameră foto.
Ich brauche eine Kamera.


Vreau să fotografiez.
Ich will fotografieren.


Aveţi aici o cameră foto?
Gibt es hier eine Kamera?


Am nevoie de un calculator.
Ich brauche einen Computer.


Vreau să trimit un E-Mail.
Ich will eine E-Mail schicken.


Aveţi aici un calculator?
Gibt es hier einen Computer?


Îmi trebuie un pix.
Ich brauche einen Kuli.


Vreau să scriu ceva.
Ich will etwas schreiben.


Aveţi aici o foaie de hârtie şi un pix?
Gibt es hier ein Blatt Papier und einen Kuli?








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu