Recomandari

luni, 7 septembrie 2015

Curatenie in casa

Curatenie in casa






Romana
Germana


Astăzi este sâmbătă.
Heute ist Samstag.


Astăzi avem timp.
Heute haben wir Zeit.


Astăzi curăţăm locuinţa.
Heute putzen wir die Wohnung.


Eu curăţ baia.
Ich putze das Bad.


Soţul meu spală maşina.
Mein Mann wäscht das Auto.


Copiii curăţă bicicletele.
Die Kinder putzen die Fahrräder.


Bunica udă florile.
Oma gießt die Blumen.


Copiii strâng în camera copiilor.
Die Kinder räumen das Kinderzimmer auf.


Soţul meu îşi strânge pe birou.
Mein Mann räumt seinen Schreibtisch auf.


Eu bag rufele în maşina de spălat.
Ich stecke die Wäsche in die Waschmaschine.


Eu întind rufele.
Ich hänge die Wäsche auf.


Eu calc rufele.
Ich bügele die Wäsche.


Ferestrele sunt murdare.
Die Fenster sind schmutzig.


Podeaua este murdară.
Der Fußboden ist schmutzig.


Vasele sunt murdare.
Das Geschirr ist schmutzig.


Cine curăţă ferestrele?
Wer putzt die Fenster?


Cine aspiră praful?
Wer saugt Staub?


Cine spală vasele?
Wer spült das Geschirr?








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu