Recomandari

vineri, 28 august 2015

Bauturi

Bauturi






Romana
Germana


Eu beau ceai.
Ich trinke Tee.


Eu beau cafea.
Ich trinke Kaffee.


Eu beau apă minerală.
Ich trinke Mineralwasser.


Bei ceai cu lămâie?
Trinkst du Tee mit Zitrone?


Bei cafea cu zahăr?
Trinkst du Kaffee mit Zucker?


Bei apă cu gheaţă?
Trinkst du Wasser mit Eis?


Aici este o petrecere.
Hier ist eine Party.


Oamenii beau şampanie.
Die Leute trinken Sekt.


Oamenii beau vin şi bere.
Die Leute trinken Wein und Bier.


Bei alcool?
Trinkst du Alkohol?


Bei whisky?
Trinkst du Whisky?


Bei cola cu rom?
Trinkst du Cola mit Rum?


Mie nu-mi place şampania.
Ich mag keinen Sekt.


Mie nu-mi place vinul.
Ich mag keinen Wein.


Mie nu-mi place berea.
Ich mag kein Bier.


Bebeluşului îi place laptele.
Das Baby mag Milch.


Copilului îi place cacaoa şi sucul de mere.
Das Kind mag Kakao und Apfelsaft.


Femeii îi place sucul de portocale şi cel de grapefruit.
Die Frau mag Orangensaft und Grapefruitsaft.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu