Recomandari

joi, 9 iulie 2015

La magazin

La magazin






Romana
Germana


Căutăm un magazin de articole sportive.
Wir suchen ein Sportgeschäft.


Căutăm o măcelărie.
Wir suchen eine Fleischerei.


Căutăm o farmacie.
Wir suchen eine Apotheke.


Vrem să cumpărăm o minge de fotbal.
Wir möchten nämlich einen Fußball kaufen.


Vrem să cumpărăm salam.
Wir möchten nämlich Salami kaufen.


Vrem să cumpărăm medicamente.
Wir möchten nämlich Medikamente kaufen.


Căutăm un magazin de articole sportive ca să cumpărăm o minge de fotbal.
Wir suchen ein Sportgeschäft, um einen Fußball zu kaufen.


Căutăm o măcelărie ca să cumpărăm salam.
Wir suchen eine Fleischerei, um Salami zu kaufen.


Căutăm o farmacie ca să cumpărăm medicamente.
Wir suchen eine Apotheke, um Medikamente zu kaufen.


Caut un bijutier.
Ich suche einen Juwelier.


Caut un magazin foto.
Ich suche ein Fotogeschäft.


Caut o cofetărie.
Ich suche eine Konditorei.


Am de gând să cumpăr un inel.
Ich habe nämlich vor, einen Ring zu kaufen.


Am de gând să cumpăr un film.
Ich habe nämlich vor, einen Film zu kaufen.


Am de gând să cumpăr un tort.
Ich habe nämlich vor, eine Torte zu kaufen.


Caut un bijutier pentru a cumpăra un inel.
Ich suche einen Juwelier, um einen Ring zu kaufen.


Caut un magazin foto pentru a cumpăra un film.
Ich suche ein Fotogeschäft, um einen Film zu kaufen.


Caut o cofetărie pentru a cumpăra un tort.
Ich suche eine Konditorei, um eine Torte zu kaufen.


Mergem la un magazin?
Gehen wir in ein Kaufhaus?


Trebuie să fac cumpărături.
Ich muss Einkäufe machen.


Vreau să cumpăr multe.
Ich will viel einkaufen.


Unde sunt articolele de birou?
Wo sind die Büroartikel?


Îmi trebuie plicuri şi hârtie de scris.
Ich brauche Briefumschläge und Briefpapier.


Îmi trebuie pixuri şi carioci.
Ich brauche Kulis und Filzstifte.


Unde este mobilierul?
Wo sind die Möbel?


Am nevoie de un dulap şi de o comodă.
Ich brauche einen Schrank und eine Kommode.


Am nevoie de un birou şi de un raft.
Ich brauche einen Schreibtisch und ein Regal.


Unde sunt jucăriile?
Wo sind die Spielsachen?


Îmi trebuie o păpuşă şi un ursuleţ.
Ich brauche eine Puppe und einen Teddybär.


Îmi trebuie o minge de fotbal şi un joc de şah.
Ich brauche einen Fußball und ein Schachspiel.


Unde este unealta?
Wo ist das Werkzeug?


Îmi trebuie un ciocan şi un cleşte.
Ich brauche einen Hammer und eine Zange.


Îmi trebuie un burghiu şi o şurubelniţă.
Ich brauche einen Bohrer und einen Schraubenzieher.


Unde sunt bijuteriile?
Wo ist der Schmuck?


Îmi trebuie un lănţişor şi o brăţară.
Ich brauche eine Kette und ein Armband.


Îmi trebuie un inel şi cercei.
Ich brauche einen Ring und Ohrringe.





 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu