Recomandari

miercuri, 29 iulie 2015

In taxi

In taxi






Romana
Germana


Chemaţi vă rog un taxi.
Rufen Sie bitte ein Taxi.


Cât costă până la gară?
Was kostet es bis zum Bahnhof?


Cât costă până la aeroport?
Was kostet es bis zum Flughafen?


Vă rog drept înainte.
Bitte geradeaus.


Vă rog aici la dreapta.
Bitte hier nach rechts.


Vă rog acolo la colţ la stânga.
Bitte dort an der Ecke nach links.


Mă grăbesc.
Ich habe es eilig.


Am timp.
Ich habe Zeit.


Vă rog să conduceţi mai încet.
Fahren Sie bitte langsamer.


Vă rog să opriţi aici.
Halten Sie hier bitte.


Aşteptaţi un moment vă rog.
Warten Sie bitte einen Moment.


Mă întorc imediat.
Ich bin gleich zurück.


Vă rog să-mi daţi o chitanţă.
Bitte geben Sie mir eine Quittung.


Nu am bani mărunţi.
Ich habe kein Kleingeld.


Este bine aşa, restul este pentru dumneavoastră.
Es stimmt so, der Rest ist für Sie.


Duceţi-mă la această adresă.
Fahren Sie mich zu dieser Adresse.


Duceţi-mă la hotelul meu.
Fahren Sie mich zu meinem Hotel.


Duceţi-mă la ştrand.
Fahren Sie mich zum Strand.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu