Recomandari

marți, 28 iulie 2015

In oras

In oras






Romana
Germana


Vreau să merg la gară.
Ich möchte zum Bahnhof.


Vreau să merg la aeroport.
Ich möchte zum Flughafen.


Vreau să merg în centrul oraşului.
Ich möchte ins Stadtzentrum.


Cum ajung la gară?
Wie komme ich zum Bahnhof?


Cum ajung la aeroport?
Wie komme ich zum Flughafen?


Cum ajung în centrul oraşului?
Wie komme ich ins Stadtzentrum?


Am nevoie de un taxi.
Ich brauche ein Taxi.


Am nevoie de o hartă.
Ich brauche einen Stadtplan.


Am nevoie de un hotel.
Ich brauche ein Hotel.


Vreau să închiriez o maşină.
Ich möchte ein Auto mieten.


Aici este cartea mea de credit.
Hier ist meine Kreditkarte.


Aici este permisul meu auto.
Hier ist mein Führerschein.


Ce este de văzut în oraş?
Was gibt es in der Stadt zu sehen?


Mergeţi în centrul istoric.
Gehen Sie in die Altstadt.


Faceţi un tur al oraşului.
Machen Sie eine Stadtrundfahrt.


Mergeţi în port.
Gehen Sie zum Hafen.


Faceţi un tur al portului.
Machen Sie eine Hafenrundfahrt.


Ce obiective turistice mai există?
Welche Sehenswürdigkeiten gibt es außerdem noch?


Este deschisă piaţa duminica?
Ist der Markt sonntags geöffnet?


Este deschis târgul lunea?
Ist die Messe montags geöffnet?


Este deschisă expoziţia marţea?
Ist die Ausstellung dienstags geöffnet?


Este deschisă grădina zoologică miercurea?
Hat der Zoo mittwochs geöffnet?


Este deschis muzeul joia?
Hat das Museum donnerstags geöffnet?


Este deschisă galeria vinerea?
Hat die Galerie freitags geöffnet?


Se poate fotografia?
Darf man fotografieren?


Trebuie plătită intrare?
Muss man Eintritt bezahlen?


Cât costă intrarea?
Wie viel kostet der Eintritt?


Există o reducere pentru grupuri?
Gibt es eine Ermäßigung für Gruppen?


Există o reducere pentru copii?
Gibt es eine Ermäßigung für Kinder?


Există o reducere pentru studenţi?
Gibt es eine Ermäßigung für Studenten?


Ce fel de clădire este aceasta?
Was für ein Gebäude ist das?


Cât de veche este clădirea?
Wie alt ist das Gebäude?


Cine a construit clădirea?
Wer hat das Gebäude gebaut?


Mă interesează arhitectura.
Ich interessiere mich für Architektur.


Mă interesează arta.
Ich interessiere mich für Kunst.


Mă interesează pictura.
Ich interessiere mich für Malerei.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu