Recomandari

duminică, 19 iulie 2015

Cu masina

Cu masina






Romana
Germana


Unde pot inchiria o masina?
Wo kann ich ein Auto mieten?


Unde pot da inapoi masina inchiriata?
Wo kann ich den Mietwagen zurückgeben?


Ce fel de benzina trebuie sa folosesc?
Welche Art von Benzin muss ich tanken?


Este masina cu schimbator de viteze sau automatica?
Ist das Auto Schaltgetriebe oder Automatik?


Are masina aer conditionat?
Hat das Auto eine Klimaanlage?


Se potriveste in masina, scaunul nostru de protectie al copilului
Passt unser Kindersitz ins Auto?


Unde este cautiunea de inchiriere?
Wie hoch ist die Mietkaution?


Este asigurarea inclusa in pret?
Ist die Versicherung im Preis inbegriffen?


Am un carnet de conducere valabil.
Ich habe einen gültigen Führerschein.


Unde este urmatoarea benzinarie?
Wo ist die nächste Tankstelle?


Rezervorul nostru este gol.
Unser Tank ist leer.


Faceti-mi va rog plinul.
Tanken Sie es bitte voll.


Imi puteti, va rog, controla presiunea in cauciucuri?
Können Sie den Reifendruck überprüfen, bitte?


Imi puteti , va rog, verifica , starea uleiului?
Können Sie den Ölstand prüfen, bitte?


Unde este cutia de prim ajutor in masina aceasta?
Wo ist der Erste-Hilfe-Kasten in diesem Auto?


Unde este roata de rezerva?
Wo ist der Ersatzreifen?


Mi-as  spala, va rog , masina
Ich hätte mein Auto gerne gewaschen, bitte.


O mare parte din strazi sunt asfaltate
Ein Großteil der Straßen sind asphaltiert.


Trebuie sa mergem pe cateva strazi de tara ca sa ajungem la casa mea
Wir müssen ein paar Feldwege nehmen, um zu meinem Haus zu kommen.


Puneti-va centura de siguranta!
Legen Sie den Sicherheitsgurt an!


Unde este următoarea benzinărie?
Wo ist die nächste Tankstelle?


Am o pană de cauciuc.
Ich habe einen Platten.


Puteţi schimba roata?
Können Sie das Rad wechseln?


Îmi trebuie câţiva litri de motorină.
Ich brauche ein paar Liter Diesel.


Nu mai am benzină.
Ich habe kein Benzin mehr.


Aveţi o canistră de rezervă?
Haben Sie einen Reservekanister?


De unde pot da un telefon?
Wo kann ich telefonieren?


Îmi trebuie un serviciu de remorcare.
Ich brauche einen Abschleppdienst.


Caut un service auto.
Ich suche eine Werkstatt.


S-a întâmplat un accident.
Es ist ein Unfall passiert.


Unde este următorul telefon?
Wo ist das nächste Telefon?


Aveţi un telefon mobil la dumneavoastră?
Haben Sie ein Handy bei sich?


Avem nevoie de ajutor.
Wir brauchen Hilfe.


Chemaţi un medic!
Rufen Sie einen Arzt!


Chemaţi poliţia!
Rufen Sie die Polizei!


Actele dumneavoastră, vă rog.
Ihre Papiere, bitte.


Carnetul dumneavoastră de conducere, vă rog.
Ihren Führerschein, bitte.


Certificatul dumneavoastră de înregistrare, vă rog.
Ihren Kfz-Schein, bitte.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu