Recomandari

joi, 25 iunie 2015

La restaurant

La restaurant 






Romana
Germana


Este liberă masa?
Ist der Tisch frei?


Îmi aduceţi vă rog un meniu.
Ich möchte bitte die Speisekarte.


Ce îmi puteţi recomanda?
Was können Sie mir empfehlen?


Aş dori o bere.
Ich hätte gern ein Bier.


Aş dori o apă minerală.
Ich hätte gern ein Mineralwasser.


Aş dori un suc de portocale.
Ich hätte gern einen Orangensaft.


Aş dori o cafea.
Ich hätte gern einen Kaffee.


Aş dori o cafea cu lapte.
Ich hätte gern einen Kaffee mit Milch.


Cu zahăr, vă rog.
Mit Zucker, bitte.


Doresc un ceai.
Ich möchte einen Tee.


Doresc un ceai cu lămâie.
Ich möchte einen Tee mit Zitrone.


Doresc un ceai cu lapte.
Ich möchte einen Tee mit Milch.


Aveţi ţigări?
Haben Sie Zigaretten?


Aveţi o scrumieră?
Haben Sie einen Aschenbecher?


Aveţi foc?
Haben Sie Feuer?


Îmi lipseşte o furculiţă.
Mir fehlt eine Gabel.


Îmi lipseşte un cuţit.
Mir fehlt ein Messer.


Îmi lipseşte o lingură.
Mir fehlt ein Löffel.


Un suc de mere, vă rog.
Einen Apfelsaft, bitte.


O limonadă, vă rog.
Eine Limonade, bitte.


Un suc de roşii, vă rog.
Einen Tomatensaft, bitte.


Aş dori un pahar cu vin roşu.
Ich hätte gern ein Glas Rotwein.


Aş dori un pahar cu vin alb.
Ich hätte gern ein Glas Weißwein.


Aş dori o sticlă de şampanie.
Ich hätte gern eine Flasche Sekt.


Îţi place peştele?
Magst du Fisch?


Îţi place carnea de vită?
Magst du Rindfleisch?


Îţi place carnea de porc?
Magst du Schweinefleisch?


Aş dori ceva fără carne.
Ich möchte etwas ohne Fleisch.


Aş dori un platou de legume.
Ich möchte eine Gemüseplatte.


Aş dori ceva ce nu durează mult.
Ich möchte etwas, was nicht lange dauert.


Doriţi cu orez?
Möchten Sie das mit Reis?


Doriţi cu paste?
Möchten Sie das mit Nudeln?


Doriţi cu cartofi?
Möchten Sie das mit Kartoffeln?


Asta nu-mi place.
Das schmeckt mir nicht.


Mâncarea este rece.
Das Essen ist kalt.


Nu asta am comandat.
Das habe ich nicht bestellt.


Doresc un aperitiv.
Ich möchte eine Vorspeise.


Doresc o salată.
Ich möchte einen Salat.


Doresc o supă.
Ich möchte eine Suppe.


Doresc un desert.
Ich möchte einen Nachtisch.


Doresc o îngheţată cu frişcă.
Ich möchte ein Eis mit Sahne.


Doresc fructe sau brânză.
Ich möchte Obst oder Käse.


Vrem să luăm micul dejun.
Wir möchten frühstücken.


Vrem să mâncăm prânzul.
Wir möchten zu Mittag essen.


Vrem să cinăm.
Wir möchten zu Abend essen.


Ce doriţi la micul dejun?
Was möchten Sie zum Frühstück?


Chiflă cu gem şi miere?
Brötchen mit Marmelade und Honig?


Pâine prăjită cu salam şi brânză?
Toast mit Wurst und Käse?


Un ou fiert?
Ein gekochtes Ei?


Un ochi?
Ein Spiegelei?


O omletă?
Ein Omelett?


Vă rog încă un iaurt.
Bitte noch einen Joghurt.


Vă rog încă sare şi piper.
Bitte noch Salz und Pfeffer.


Vă rog un pahar cu apă.
Bitte noch ein Glas Wasser.


O porţie de cartofi prăjiţi cu ketchup.
Einmal Pommes frites mit Ketchup.


Şi două cu maioneză.
Und zweimal mit Mayonnaise.


Şi trei porţii de cârnaţi prăjiţi cu muştar.
Und dreimal Bratwurst mit Senf.


Ce fel de legume aveţi?
Was für Gemüse haben Sie?


Aveţi fasole?
Haben Sie Bohnen?


Aveţi conopidă?
Haben Sie Blumenkohl?


Eu mănânc cu plăcere porumb.
Ich esse gern Mais.


Eu mănânc cu plăcere castraveţi.
Ich esse gern Gurken.


Eu mănânc cu plăcere roşii.
Ich esse gern Tomaten.


Mâncaţi şi praz cu plăcere?
Essen Sie auch gern Lauch?


Mâncaţi şi varză murată cu plăcere?
Essen Sie auch gern Sauerkraut?


Mâncaţi şi linte cu plăcere?
Essen Sie auch gern Linsen?


Mănânci şi tu morcovi cu plăcere?
Isst du auch gern Karotten?


Mănânci şi tu broccoli cu plăcere?
Isst du auch gern Brokkoli?


Mănânci şi tu ardei cu plăcere?
Isst du auch gern Paprika?


Mie nu-mi place ceapa.
Ich mag keine Zwiebeln.


Mie nu-mi plac măslinele.
Ich mag keine Oliven.


Mie nu-mi plac ciupercile.
Ich mag keine Pilze.


As dori sa rezerv pt diseara la ora 18:30, o masa pt 2 persoane
Ich möchte für heute Abend um 18.30 Uhr einen Tisch für zwei Leute reservieren.


Vreau sa renunt la rezervare.
Ich möchte unsere Reservierung stornieren.


Pot sa vad meniul, va rog?
Kann ich das Menü zu sehen, bitte?


Pot sa vad cartea de vinuri, va rog?
Kann ich die Weinkarte sehen, bitte?


Aveti acest(aceasta)___.
Haben Sie diesen ___?


Ce imi puteti recomanda?
Was können Sie empfehlen?


Aveti specialitati regionale?
Gibt es ein Spezialität dieser Region?


Micul dejun se serveste pana la ___
Das Frühstück wird bis ___ serviert.


Aveti masa de pranz?
Haben Sie Mittagstisch?


Doriti sa vedeti meniul de seara?
Möchten Sie unsere Abendkarte sehen?


Suntem gata sa dam comanda.
Wir sind bereit, unsere Bestellung aufzugeben.


As dori ____va rog
Ich hätte gerne ___ , bitte.


Imi puteti pregati mancarea fara ___ va rog?
Könnten Sie die Speise bitte ohne ___ zubereiten?


As mai dori inca o portie, va rog.
Ich hätte gerne einen Nachschlag, bitte.


Doriti cafea sau desert?
Möchten Sie Kaffee oder Nachtisch?


Pot plati, va rog?
Kann ich bezahlen, bitte?


Dorim sa platim separat/impreuna.
Wir möchten getrennt/zusammen zahlen.


Acceptati  carti de credit?
Nehmen Sie Kreditkarten?


Compliment bucatarului
Kompliment an den Koch!


Pofta buna
Guten Appetit!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu