Recomandari

marți, 9 iunie 2015

In natura

In natura






În natură
In der Natur


Vezi acolo turnul?
Siehst du dort den Turm?


Vezi acolo muntele?
Siehst du dort den Berg?


Vezi acolo satul?
Siehst du dort das Dorf?


Vezi acolo râul?
Siehst du dort den Fluss?


Vezi acolo podul?
Siehst du dort die Brücke?


Vezi acolo lacul?
Siehst du dort den See?


Pasărea aceea îmi place.
Der Vogel da gefällt mir.


Pomul acela îmi place.
Der Baum da gefällt mir.


Piatra aceea îmi place.
Der Stein hier gefällt mir.


Parcul acela îmi place.
Der Park da gefällt mir.


Grădina aceea îmi place.
Der Garten da gefällt mir.


Florile acelea îmi plac.
Die Blume hier gefällt mir.


Mi se pare drăguţ.
Ich finde das hübsch.


Mi se pare interesant.
Ich finde das interessant.


Mi se pare foarte frumos.
Ich finde das wunderschön.


Mi se pare urât.
Ich finde das hässlich.


Mi se pare plictisitor.
Ich finde das langweilig.


Mi se pare groaznic.
Ich finde das furchtbar.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu