Recomandari

marți, 26 mai 2015

Ajutor






Ajutor
Hilfe


Exista o urgenta!
Es gibt einen Notfall!


Ma puteti ajuta, va rog?
Können Sie mir bitte helfen?


Am nevoie de ajutor!
Ich brauche Hilfe!


Va pot ajuta?
Kann ich Ihnen helfen?


Sunteti in regula?
Sind Sie in Ordnung?


Eu mi-am pierdut portofelul.
Ich habe meinen Geldbeutel verloren.


Eu mi-am pierdut pasaportul.
Ich habe meinen Reisepass verloren.


Noi am fost jefuiti!
Wir wurden ausgeraubt!


Chemati politia!
Rufen Sie die Polizei!


Adresa mea este....
Meine Adresse ist ___.


A avut loc un accident.
Es gab einen Unfall.


Prietenul meu este ranit!
Mein Freund ist verletzt!


Avem nevoie de un doctor!
Wir brauchen einen Arzt!


Chemati o ambulanta!
Rufen Sie einen Krankenwagen!


Pot sa folosesc telefonul Dvs. pentru a face un apel?
Kann ich bitte Ihr Telefon benutzen, um einen Anruf zu tätigen?


Unde este urmatoarea farmacie?
Wo ist die nächste Apotheke?


Eu sunt alergic la....
Ich bin allergisch gegen ___.


Eu trebuie sa imi incarc telefonul. Este o priza in apropiere?
Ich muss mein Telefon aufladen, gibt es eine Steckdose in der Nähe?


Noi avem o pana de cauciuc.
Wir haben einen Platten.


Noi nu mai avem benzina.
Wir haben kein Benzin mehr.





 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu